preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
LIJEČNIK U ŠKOLI

ŠKOLSKA MEDICINA DELNICE

Nadležni školski liječnik:

Anita Mihelčić- Vidmar, specijalist šk. med.

Mob:  091 132 03 89

Potpisane suglasnosti djeca donose sa sobom na cijepljenje.

 

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

VAŽNO !!!!
Broj posjeta
Ispis statistike od 4. 3. 2011.

Ukupno: 299999
Ovaj mjesec: 110
Ovaj tjedan: 18
Danas: 6
e-Twinning - Poznate matematičarke 5

Osim završnih aktivnosti, stolnog i zidnog kalendara te kalendara u Book Creatoru, kreirana je i e - knjiga u alatu StoryJumper kao završna aktivnost svih sudionika u projektu Poznate matematičarke 5 koju možete pogledati na sljedećoj poveznici:

https://twinspace.etwinning.net/206525/pages/page/2341254

 

Pripremila: Diana Cindrić

 
Matematika u korelaciji i ljubavi s ... (eTwinning)

      Učenici starijih razreda  Osnovne škole Skrad i ove su školske godine pod vodstvom učiteljice Diane Cindrić s nizom matematičkih aktivnosti sudjelovali u eTwinning projektu Matematika u korelaciji i ljubavi s... 

      Kao završnu aktivnost projekta izradili su e - knjižicu u digitalnom alatu Book Creatoru koju možete vidjeti na sljedećoj poveznici:

https://read.bookcreator.com/L5fGzLPjIgEnwVWtnqrXIcpBncvMMrm5-2HQvIaw8RI/gvCZhcgSSaype1RziGz_vQ

Pripremila: Diana Cindrić

Programerska rješenja zadataka matematike i fizike
Zadatke iz matematike koje su učenici sudionici projekta pripremili i programerska rješenja zadataka koje su učenici napravili u programskom jeziku Pythonu pogledajte na poveznici:
Voditeljice projekta u OŠ Skrad: Diana Cindrić i Anamarija Diklić
eTwinning projekti i Matematički ožujak u OŠ Skrad
U OŠ Skrad, već tradicionalno učenici od 5. do 8. razreda sa svojom učiteljicom matematike Dianom Cindrić obilježavaju ožujak kao mjesec matematike kojeg nazivaju Matematički ožujak. I ovog ožujka 2022.g. odvijale su se razne matematičke aktivnosti koje su predstavili učenicima i učiteljima te ostalim pratiteljima kroz web i facebook stranicu Škole, matematički i eTwinning kutak na zidnim novinama Škole te videokonferencijama s učenicima i učiteljima, sudionicima četiriju eTwinnig projekata s matematičkim temama.
Mjesec su započeli obilježavanjem Dana žena 8. ožujka, predstavljanjem prezentacija i postera o životu i radu poznatih matematičarki i znanstvenica, našim učenicima i učiteljima, ali i putem videokonferencije sudionicima eTwinning projekta, Poznate matematičarke 5.
Dan slova Pi i rođendan Alberta Einsteina obilježili su 14. ožujka tako što su učenici 7.r. kroz prezentaciju upoznali broj Pi, slušali pjesme o broju Pi te pamtili znamenke broja Pi. Učenici 8.r. u školskom su vrtu mjerili opsege i promjere krugova koje su uočili u prirodi, izračunavali omjere opsega i promjera krugova te zaključili kako je omjer uvijek oko 3.14, odnosno broj Pi. Kroz istraživanje, došli su do formule za opseg kruga. Lako je bilo zaključiti - Dan broja Pi obilježava se 14.3. zato što je Pi približno jednako 3.14.
U organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, 15.03.2022.g. u našoj školi održano je međunarodno natjecanje Klokan bez granica. Namjera natjecanja je motivirati učenike bavljenjem matematikom izvan redovitih školskih programa. Na tom su natjecanju sudjelovali svi zainteresirani učenici od 2. do 8. razreda, koji su rješavali razne zanimljive, logičke i kombinatorne zadatke. Rezultati natjecanja najbolje plasiranih učenika bit će objavljeni 21.04. 2022. g. na mrežnim stranicama HMD-a, a mi se nadamo kako će netko od naših učenika biti među prvih 10% u svojoj kategoriji.
Svjetski dan matematike, koji se obilježava svake godine prve srijede u ožujku, ove se godine obilježava 23. ožujka pa su učenici 6.r. povodom toga dana predstavili knjižicu, izrađenu u digitalnom alatu Bookcreator u kojoj su objavili 100 matematičkih simbola i njihova značenja koja su istraživali uz školski projekt Čitanje je IN. Učenici 7. i 8.r. su povodom Svjetskog dana matematike napravili karikature poznatih matematičara i matematičarki, znanstvenika i znanstvenica na papiru ili u digitalnom alatu, dok su učenici 5. i 6.r. na papiru ili u digitalnom alatu napravili stripove na odabranu matematičku temu. Sve radove učenici su predstavili učenicima u školi te sudionicima eTwinning projekata Matematika kroz strip i karikaturu te 100. dan u školi.
Dan voda, 22.03.2022.g. obilježili su terenskom nastavom do Broda na Kupi te rijeka Kupe i Kupice gdje su uočavali osnu i centralnu simetriju u prirodi, na biljkama i listovima, a zatim su na fotografijama biljaka i listova u školi određivali osi osne i središta centralne simetrije.
Tijekom našeg Matematičkog ožujka, a u sklopu eTwinning projekata Matematika kroz strip i karikaturu i Matematika u korelaciji i ljubavi s… , a putem videokonferencija s učenicima i učiteljima sudionicima projekata, naši su učenici imali priliku proširiti znanje o digitalnim alatima, Avatar Maker, Prezzy i Canva. Poslušali su i stručno predavanje o karikaturi i stripu.
Naš Matematički ožujak završili smo 30. ožujka predstavljanjem matematičkih mini projekata, Matematika u trgovini, Matematika i naše tijelo, Matematika kroz hrvatski jezik, Matematički prikaz statističkih podataka, Matematika kroz tlocrt i površinu moje sobe, Osna i centralna simetrija u prirodi, koje su učenici od 6. do 8.r. istraživali i odradili tijekom ožujka, a predstavili ih u svom razredu. Svojim su radovima doprinjeli realizaciji eTwinning projekta Matematika u korelaciji i ljubavi s…
Učenicima je Matematički ožujak bio vrlo zanimljiv jer su tijekom istraživanja i aktiavnosti uvidjeli kako se matematika nalazi svuda oko nas, u prirodi, na cvijeću, na našem tijelu…, a primjenjiva je u gotovo svakom nastavnom predmetu i svakodnevnom životu.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02SkGBfq13ciy8eSYYJKn4vz9Np1qU8URjfEnDWMDN8Y1LoL9XMBNTVfnmMZKxJsKZl&id=331092583704135
Pripremila: Diana Cindrić
100.dan škole

Knjižica na poveznici:

https://read.bookcreator.com/L5fGz.../Ca9Z7DwCQ1-qOIABWd8AOA

"Matematički simboli i njihovo značenje kroz broj 100" pripremili su i uredili učenici 6. razreda OŠ Skrad, Mateo Gorupić, Marta Pizent, Teo Jurković, Lorena Beljan, Ivan Grgurić, Isabela Rupe, Noa Grešel i Dan Velagić uz mentorstvo učiteljice matematike Diane Cindrić

Knjižica je nastala u sklopu eTwinning projekta 100. dan u školi u školskoj godini 2021./2022.

Urednica knjižice: Diana Cindrić, prof., učitelj savjetnik

eTwinning projekt -Famous female mathematicians 5 ( Poznate ženske matematičarke 5)

 8. ožujka 2022. g.   održana je video-konferencija učenika i  suradnica u eTwinning projektu Famous female mathematicians 5. Ovoj video-konferenciji prisustvovali su suradnici iz OŠ Skrad iz Skrada, OŠ Braće Radića iz Pakraca, Treće osnovne škole, OŠ Hamdija Kreševljaković i OŠ Osman Nakaš  iz Sarajeva. Učenici su prezentirali rezultate istraživanja o poznatim matematičarkama i njihovom položaju u društvu i na taj način obilježili Dan žena.

Matematičarku Marjorie Lee Browne, o kojoj je istraživala i napravila prezentaciju, na video – konferenciji  predstavila je Rea Smažil, učenica 8. r. Učenica Christin Gotzmann istraživala je i napravila prezentaciju o matematičarki Marian Toreey, a na video – konferenciji prezentaciju je predstavila Elena Lucia Šneperger, učenica 8. r.

 

Pripremila: Diana Cindrić

eTwininning projekt - 100. dan škole u Osnovnoj školi Skrad
Ove školske godine učenici 6. i 8. razreda, 14. veljače 2022.g. obilježili su 100. dan nastave kroz aktivnosti provedene na dva integrirana nastavna sata Matematike i Kemije. Nastavne aktivnosti za učenike pripremile su i vodile učiteljica matematike Diana Cindrić i učiteljica kemije Bojana Kovačević.
Na području matematike učenici su odlučili istražiti i opisati značenje 100 matematičkih oznaka i simbola . Na satovima dodatne nastave matematike, puno prije 100-tog dana, koristeći Internet istraživali su matematičke oznake i simbole te ispisivali njihovo značenje. Na 100. integrirani dan u školi predstavili su rezultate svoga rada putem plakata na koje su nalijepili 100 matematičkih simbola, njihov opis i značenje. Projekt će učenici završiti izradom knjižice 100 matematičkih simbola i njihovih značenja koju će tijekom školske godine napraviti u digitalnom alatu Bookcreator.
Iz kemije su učenici proučavali 100. kemijski element Fermi. Proučavali su Fermijev paradoks i svojstva te zanimljivosti o Fermiju, a također su israživali o životu i radu Enrica Fermija po kojem je taj 100. element dobio ime.
Na kraju drugog sata učenici su kroz kviz u Kahootu pojedinačno vrednovali ostvarenost svojih obrazovnih ishoda o matematičkim pojmovima i simbolima te o kemijskom elementu Fermiju. Iz matematike su napisali tri matematička simbola koja su do sada znali i njihovo značenje i tri nova simbola i njihova značenja koja su naučili 100. dan u školi. Iz kemije su učenici napisali tri stvari koje su do sada o Fermiju znali te tri stvari koje su naučili tijekom obilježavanja 100. dana u školi.
Ovakav način rada učenicima je bio zanimljiv jer su surađivali unutar grupa i međusobno razmjenjivati svoje znanje te razvijali matematičke i kemijske kompetencije.
Kako je izgledala atmosfera 100. dana nastave u našem razredu možete pogledati na fotografijama.
 
Pripremile: Diana Cindrić
100. kemijski element za 100. dan nastave

Učenici  8. razreda  obilježili su 100. dan nastave s temom  100. kemijski element za 100.dan nastave.

     Početkom prosinca svaki učenik izabrao je određeni zadatak, aktivnost koju treba odraditi kako bi mogli 100. dan nastave ( 14. veljače 2022.) izraditi plakat.

Aktivnosti za učenike bile su: istražiti položaj  i podatke 100. kemijskog elementa u periodnom sustavu elemenata, fermija (Fm), pronaći njegove susjedne kemijske elemente, pronaći najvažnija svojstva fermija i zanimljive podatke vezane uz kemijski element fermij (Fm). Jedna učenica istražila je biografiju nobelovca, fizičara Enrica Fermija  po kojem je 100. kemijski element dobio ime, a druga je učenica prema predlošku (fotografiji) crtala lik znanstvenika. 

Neobičan zadatak izabrao je jedan učenik. Trebao je provesti anketu među učenicima 8. i 7. razreda o pitanju poznatom kao Fermijev paradoks: „ Ako su vanzemaljci svakodnevnica zašto nismo uspjeli ostvariti kontakt s njima?“ U anketi su sudjelovale i njihove razrednice, ravnateljica Škole i učiteljica kemije. Zatim je trebao napraviti analizu ankete i izdvojiti najoriginalnije odgovore. Stoti dan nastave, (blok sat kemije) učenici su izradili plakat kroz koji su prezentirali svoj dio odrađenog zadatka. Na kraju drugog školskog sata provedeno je samovrednovanje učenika o  naučenom te  radnoj atmosferi u razredu. 

Učenici su bili vrlo zadovoljni ostvarenim aktivnostima, timskim radom  i sudjelovanjem  u  obilježavanju 100. dana nastave.

Slika na kojoj se prikazuje tekstOpis je automatski generiran

Aktivnosti za učenike,  koordiniranje svih aktivnosti, anketu za samovrednovanje  osmislila je i vodila učiteljica kemije Bojana Kovačević.

 
FACEBOOK ŠKOLE

Učenička zadruga ''POŠTERKANAC''

Voditeljica udruge: Mihaela Majnarić Štimac i ravnateljica Vesna Pintar - Grgurić

Učesnici: učenici Osnovne škole Skrad

Priloženi dokumenti:
Ucenicka zadruga (video).mp4


Udžbenici 2022.-23.

UDŽBENICI ZA ŠKOLSKU GODINU 2022./2023.

U ŠKOLSKOJ GODINI 2022./2023. OPĆINA BROD MORAVICE NE FINANCIRA NABAVU RADNOG MATERIJALA ZA UČENIKE KOJI DOLAZE IZ OPĆINE BROD MORAVICE. RODITELJI KUPUJU SAMI: RADNE BILJEŽNICE, LIKOVNE MAPE I OSTALI RADNI MATERIJAL NAVEDEN U PRILOŽENOM POPISU. UDŽBENIKE DOBIVAJU U ŠKOLI, NJIH PLAĆA MZO.

RODITELJI UČENIKA S PODRUČJA OPĆINE SKRAD I OPĆINE RAVNA GORA I OVE GODINE IMAJU SVE BESPLATNO. KUPUJU SAMO PRIBOR ZA RAD I BILJEŽNICE.

UČENICI UDŽBENIKE DOBIVAJU U ŠKOLI PRVOG DANA NOVE NASTAVNE GODINE.

 

Ravnateljica: Vesna Pintar-Grgurić 

 

Korisni linkovi

AAI@Edu.hr - nakon RE


OBAVIJESTI

Školski odbor  održati će se 11.7.2022. od 12:00 do 19:00 elektronskim putem.

 

Učiteljsko vijeće - 

RV razredne nastave -

RV predmetne nastave - 

 

 

 

 


VIDEO URADCI

COVID 19 PREPORUKE

Video poveznica o postupku samotestiranja djece: LINK

VAŽNO!!!!

 

u svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.

Do sada ste podijelili pet brzih antigenskih testova na SARS-CoV-2 po učeniku te procjenjujemo da su većinom iskorištena četiri, a jedan preostali test po učeniku trebao bi se iskoristiti u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.

Školama je distribuirana dodatna količina brzih antigenskih testova koja se trebala koristiti  u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa u razrednom odjelu.

Nakon iscrpljenja zaliha upućujemo  vas da se škola obrati i zatraži dostavu nove količine SARS-CoV-2 brzih antigenskih testova, i to maksimalno 10% od ukupnog broja učenika u odgojno-obrazovnoj ustanovi. Molimo da se škole izravno jave kontakt osobama po županijama zaduženim za distribuciju testova unutar pojedinih županija koji su vam dostavljeni ranije.

Dakle, mjeru dobrovoljnog samotestiranja učenika na SARS-COV-2 brzim antigenskim testova od petka, 18. ožujka 2022. godine potrebno je provoditi samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.


NATJEČAJI

ZAPOŠLJAVANJE

ZA UČITELJE

Tražilica






preskoči na navigaciju