Datum objave: 8. travnja 2025.
Kategorija: Nekategorizirano

Ples u virtualnoj stvarnosti

U srijedu, 3. travnja 2025. godine, OŠ Skrad posjetili su zanimljivi gosti iz Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku koji su naše učenike upoznali s projektom Francis Footwork – ples u virtualnoj stvarnosti / Kreativne plesne priče. Radi se o dvodijelnom programu koji se sastoji od gledanja predstave Francis Footwork u izvedbi CoisCéim Dance Theatrea iz Irske, snimljenoj u tehnici virtualne stvarnosti (VR), nakon koje slijedi interaktivna plesna radionica vezana uz radnju predstave. Radionicu je vodila plesna pedagoginja Kristina Paunovski dok su tehničari za projekciju predstave u virtualnoj stvarnosti bili Igor Crnković iz Pilot Medie i Ana Bernard iz Hrvatskog kulturnog doma na Sušaku.


Iako je program namijenjen djeci od 8 do 12 godina, mi smo u njega uključili učenike 5. razreda te učenike koji nas redovito predstavljaju na pub kvizovima i osvajaju nagrade (7. i 8. razred). Nismo se prevarili što smo i stariju djecu uključili jer ovo je njima bilo novo iskustvo. Prije svega, predstava je na engleskom jeziku u VR tehnici s kojom se većina učenika prvi puta susrela, osim toga tema je vrlo bliska upravo tom uzrastu djece koja sve više potpadaju pod utjecaj medija i gube potrebu za vlastitim kreativnim izražavanjem i kretanjem. Nakon predstave održana je radionica Kreativne plesne priče tijekom koje su učenici, uz vodstvo plesne pedagoginje Kristine, aktivno sudjelovali, istraživali vlastiti pokret i zajednički stvarali
jednostavnu plesnu koreografiju.


Ova zabavna, intrigantna i poticajna predstava uvela nas je u svijet VR-a, potakla nas je na promišljanje vlastitih tijela u pokretu kao i na razmišljanje o tome koliko smo podložni ekranima. Radionica je učenike pokrenula, učinila ih sudionicima, a ne promatračima. Najvažnije od svega je što je ovaj projekt potaknuo učenike na propitivanje i izražavanje vlastitih emocija te bismo ga svakako preporučili svim učenicima i odgojno-obrazovnim djelatnicima.


Ana Matić Zagorac

Pročitajte još

Tjedan školskog doručka

Obilježavanje Tjedna školskog doručka u sklopu nacionalnog programa Živjeti zdravo veže se uz Svjetski dan hrane (16. listopad). Cilj je uputiti učenike kako je doručak najvažniji obrok u danu, podsjetiti ih na važnost očuvanja zdravlja kao i stvaranje pravilnih...

Dječji tjedan – tjedan empatije

Dječji tjedan – tjedan empatije

Ovogodišnji moto Dječjeg tjedna je empatija, jedna od najljepših ljudskih osobina. Riječ povezujemo s dobrotom, razumijevanjem i suosjećanjem s tuđim emocijama, problemima i teškoćama.Na satovima razrednika, razrednici i učenici razgovarali su o prijateljstvu,...

Skip to content