Datum objave: 3. lipnja 2025.
Kategorija: Nekategorizirano

Dan BezVeze 2025.

Osnovna škola Skrad već treću godinu zaredom sudjeluje u projektu OŠ Rapske Zagreb pod nazivom Dan BezVeze. Cilj je kao i uvijek, jedan dan ili školski sat provesti bez digitalnih uređaja. Ove godine, naše učenice Lamija i Marta, 7. r. sudjelovale su i u natječaju Osmisli logo.
Kako smo obilježili Dan Bezveze? S učiteljicom Katarinom učenici su izrađivali križeve i krunice od papira, s učiteljicom Matinom su pak na papiru uvježbavali slati elektroničku poštu, crtali su reklame i letke dok su na Domaćinstvu brali ljekovito bilje i izrađivali proizvode, sijali i uzgajali presadnice rajčice, feferona i paprike. S učiteljicom Reom učenici su dan proveli na livadi, igrajući razne igre (Šašava atletika, Zvjezdana odbojka i Pjetlić u sredini). Ali kako provesti jedan školski sat informatike bez tehnologije, a da je zanimljivo i korisno. Učenici su ponavljanje proveli kroz igru Escape Room u dvorani Škole i to na papirima bez digitalnih uređaja.


Ono što je zanimljivo kako taj dan nitko tehnologiju nije trebao, a učenici su bili zadovoljni, surađivali su, smijali se i uživali. Iako je tehnologija neizostavan dio života, nikako ne smijemo zaboraviti na društveni i zdravstveni aspekt. Važno je djecu poticati na zajedništvo i veselje.


Kako je sve izgledalo pogledajte kroz kolaž fotografija.
Koordinatorica projekta na razini škole je učiteljica informatike Anamarija Diklić.

Pripremila: Anamarija Diklić

Pročitajte još

Podjela svjedodžbi

Podjela svjedodžbi

Podjela svjedodžba održati će se 26.06.2025. g. u 9:00 sati. Školski kombi vozi: 8:05 min. – kombi polazi iz Gornje Dobre 8:20 min. – kombi polazi iz Zalesine – Kupjak 8:40 min. – kombi polazi iz Divjaka

Školski sportski dan

Školski sportski dan

Učenici i učitelji OŠ Skrad obilježili su Školski sportski dan. Aktivnosti su provedene u zelenom okruženju škole te na dječjem igralištu, dana 12. lipnja 2025. g. Tema ovogodišnjeg Školskog sportskog dana bila je Integracija sadržaja tjelesne i zdravstvenekulture s...

Skip to content